11 Ağustos 2016

Sürpriz! Black Pink Çıkış Yorumu ve Kısa Tanıtım

Yıllar yıllar aradan sonra merhabalar..

Aslında yazı yazmak gibi bir amacım yoktu sadece blogu şöyle bir yoklayıp pencereyi usulca kapatacaktım ama parmağım klavyeye dokunur dokunmaz özlemimi fark ettim. Kısacık bir yazıyla selam vereyim istedim.

Efenim merhabalar yeniden, bendeniz yaşıyorum, nefes alıyorum. Ortam nasıl, kim hala devam ediyor kim elini eteğini çekti bilmiyorum. Umarım keyifler yerindedir, umarım bıraktığım gibi çok güzel bir ortam vardır blogger aleminde.

Şems kız ne yaptı diye merak edeniniz varsa, okulunu bitirdi, sınavlarına girdi şimdi rahat nefesler alıyor diyerek halimden kısa bir özet geçeyim. Nar Ağacı'nı okuyor ve W izliyorum isterseniz onlara da küçük yorumlar bırakabilirim~

Bugün sanki bir yıl ara vermemiş, sanki sadece beş dakika balkona çıkıp da gelmiş gibi uffacık bir yazıyla geldim.



Konu: Black Pink kimdir, çıkışları beğenilmiş midir?

Blog aleminde olmasa da Kpop kısmında hala biraz aktifliğim var. Bu yüzden YG'nin kısa zaman önce bir kız grubu çıkardığından haberdarım. Aslında Black Pink'in debut öncesini de az çok biliyorum ve ne yalan söyleyeyim çıkışları için bayağı umutluydum.

Hatırlar mısınız bilmiyorum The Ark çıktığında onlardan çok umutlu olduğumu ve çok sevdiğimi söylemiştim. Black Pink'ten de The Ark'a benzer bir enerji almıştım bu yüzden debut yapmalarını merakla beklemiştim.

Nitekim kızlar 8 Ağustos'ta iki adet şarkıyla resmen çıkış yaptılar. Grup üyelerini uzun uzun tanıtmaya üşeniyorum ama sizin için kısa yorumlar yapacağım.




Efenim, bu kızımızın ismi Jisoo. Grubun yüzü olarak adlandırılıyor şarkılarda uzun sayılabilecek kısımları da yer alıyor. Güzel açıkçası zaten Black Pink çoğu YG grunun aksine dış görünüşüne en çok dikkat edilen grup olmuş bence. Şahsi yorumuma gelecek olursam dört kişilik Black Pink'te en az ısındığım üye Jisoo oldu. Black Pink'i izlerken ister istemez 2NE1'la eşleştiriyordum, Jisoo benim için 2NE1'ın Dara'sı gibi göründü. Hoş ama yıldızım değil kendisi.




Lisa. Kuşkusuz grubun en dikkat çeken üyesi. Çıkış yapmadan önce yayınlanan dans cover videolarında da dikkatimi ilk çeken Lisa'ydı çünkü gerçekten güzel dans ediyor. Tabii bir de saç rengi var, diğerlerinin arasından sıyrılmasını sağlıyor sanki :') Şarkılarda uzun uzun rap yapıyor; Grubun CL'i izlenimi bırakıyor insanda. Ama bence CL'deki güçlü ses ve bir o kadar güçlü olan rap Lisa'da yok. Gerçi çıkışları çok yeni olduğu için bunları zamanla sergileyeceklerini de düşünüyorum. Lisa'yı sevdim ama o da yıldızım değil.




Rose. Vokaline ekmek bandığımın kızı, çok iyi bir sese sahip. Çok çetrefilli cümleler kurmayayım Jennie ve Rose favorilerim benim. Rose'un ses rengini ve enerjisini çok sevdim. Jisoo'daki o aegyolu ton Rose'da yok, bu da benim sevdiğim bir şey. Şarkılardan ikinci olanında (Whistle) çok güzel bir vokali var. Grubun bence Minzy'si. Güzel şeyler yapacak gibi, yolu açık olsun. 



Ve yürüyen karizma Jennie! Evet girişimden de anlayacağınız üzere Jennie yıldızım benim. Lisa'ya CL kalıbı verilmeye çalışılmışsa da bence Black Pink'in CL'i Jennie. Kendine özgün bir stili var, sesiyle çok oynasa da tarzını çok sevdim ben. Sağından solundan karizma akıyor kızın. Bu kızımızın da eli yüzü düzgün. Umarım YG Winner'a yaptığını yapıp kızları geri plana atmaz. 









Bu üstte paylaştığım da ilk çıkış parçası. Açıkçası ilk dinlediğimde beğenmedim. Çünkü klip efektleri, şarkıya serpiştirilen OPPA nidaları beni rahatsız etti. Yani beklentim Allahuekber dağlarında olduğu için Boombayah çok yavan geldi gözüme. Daha sert ve biraz maskülen tarza yakın şarkılar beklerken Oppa seslerini duymak beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Ama gelin görün ki Black Pink zoru başarmış beni kendine bağımlı bırakmıştı. Şarkıda şeytan tüyü var bu yüzden anlamadığınız bir şekilde bir bakmışsınız replay tuşu ile yediğiniz içtiğiniz ayrı gitmiyor :)

Velhasıl kelam Boombayah harika ya da müthiş değil ama ağzınıza dolanıp uzun süre mırıldanacağınız kadar iyi olmuş.






Whistle ikinci şarkı ve daha çok benimsediğim olur kendileri. 2NE1 esintisini hissedebileceğiniz bir şarkı ama Black Pink'in tarzına daha yakın bulduğum için üzerlerine daha çok yakıştığını düşündüm. Klipte çoğu insan gibi Red Velvet benzeri sahneler gördüm ama yönetmenin aynı olması bu benzerliği açıklıyor sanki. Velhasıl kelam, güzel ya beni rahatsız eden çok fazla bir nokta olmadı. Sadece dediğim gibi beklentimin altındaydı. Kızlar kendini dinletmeyi bildikleri için bu da büyük bir sorun değil bence. 

İki klibin de izlenmesi yeni çıkış yapmış bir grubuna nazaran fazla iyi gidiyor. Kızlara başarılı bir müzik hayatı dilerim. Şarkılarda çok güzel parke siliniyor deneyin derim ben :)

Evet, sanırım burada bitirmeliyim. Fark ettim ki bayağı özlemişim blog yazmayı, siz de beni özlediniz bence :)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere Pek Sevgili Şemsseverler (kaldıysa tabi:P)

Sağlıcakla~





2 yorum:

  1. Amanın bu ıslaklık da ne böyle??
    Gözyaşlarıııığğm...
    Kontrol panelinde bir Şems kızı yazısı görmek ne büyük bir mutluluk. Hoşgeldin güzel insan. GİTME :(
    Bende bu bacılara çok aşığım Şems'im. Jennie Kim'i uzuuuun zamandır tanıyorum. Beyimin (Ji Yong) ideal tiplerinden biri olur kendisi. Beyim Jennie ile çok yakından ilgileniyor e haliyle bende.
    GD Black şarkısında Jennie ile düet yaptı ve Thatxx'de klipteki prenses kızımız Jennie Kim'di. Ben deli gibi kıskanıyorum bu kızı. Senden küçük ha benden de bir yaş büyük :(
    Bu grup 2ne1'in batışının üstüne iyi geldi bence. Evet eveet 2ne1 battı. Onlar güçlü kalamayacak, Black Pink'i kıskancaklar kıhkhkhkk
    Sadece Ji Soo'ya kanım ısınmadı çünkü Dara'ya da ısınmamıştı :DDD
    Ya 2ne1'in gölgesindeymişler gibi neden düşünüyorum?. Kızacağım kendime.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumkumuulum, geldiiim!!
      İnan post girmek gibi bir amacım yoktu ama bir bakmışım yazıyorum dedim kim tutar kız seni :) The Ark hüsranımdan sonra çoğu gruba mesafeliyim fekat Black Pink beni biraz heyecanlandırdı. Jennie aralarında en sevdiğim oldu bir de Rose. Bunlar da kliplerden kalma hani, günlük hallerinden hiç haberim yok :)

      JiYong Beye de yakışırmış hani :P Jisoo cidden Dara ya, çok reklamlık bir yüzü var sessizce söyleyeyim pek ısınamadım -.- 2NE1 havası bariz bence zaten ben onlardan oluşan açığın kapatılması için bu tarzda bir grup ortaya çıkarıldığını düşünyorum. Sevilecek gibiler ya bakalım hayırlısı. Ay yorumlarını cevaplamayı özlemişim hıııııy ♥

      Sil

Yorumlarını merak edenler var :)

- Bir Küçük Şemsparecik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...