17 Mayıs 2015

Chopstick Siparişi ve Yorumlar~



Merhaba efenim, yine bir lönk diye giriş yapılan postla başbaşa bırakıyorum sizleri.

Kore illetine bulaşanlar bilir herkes bir 'Çin çubuğu' olsun istemiştir. Yaklaşık 3 yıldır Kore ile haşır neşirim ve sanırım herkes gibi ben de ilk dizilerle başladım bu 'bağımlılığa'. Ve yine herkes bilir ki bu dizilerde fazlaca ramen sahneleri geçer. Kısaca hepimiz o sahnelerdeki gibi çubuğumuzu ramene daldırmak istemişizdir.

Bundan yıllar yıllar önce ben orta okuldayken bir arkadaşımın ablası Kore Dili ve Edebiyatı okuyordu. Okul sebebiyle Kore'ye gitmiş bize de oradan tahta chopstickler getirmişti. Ben de elbette o çubukların kıymetini bilmemiş süs olarak dolabımın köşesine yerleştirmiştim. Bilememişim günün birinde fellik fellik o çubuklardan arayacağımı. Son iki yıldır o çubukları aktif olarak kullanmaktayım :)

Tahta chopstickleri beğenerek kullansam da KoreanTürk'ün gözümüze soka soka verdiği reklamlardaki metal chopstickler fazlaca dikkatimi cezbediyordu. Bakınız reklamlar işe yarıyor. Ben ve üç arkadaşım toplaşıp bu KoreanTürk'ün chopstick.gen.tr adlı sitesinden dört adet chopstick siparişi verdik bir cesaret.

İnternetten alışveriş nedendir bilmem hep uzak gelmiştir bana. Sanki ekranda gösterilen ürünle alakası olmayan ürünler gelecek gibi hissederim hep. Sitede kapıda ödeme de olunca sorun yaşamayacağımızı düşünüp sipariş verdik. Sipariş vermeden önce güvenliği hakkında Google amcadan arama yaptık ama bu konuda yorum yapanlara rastlamadım, evet o kişilerden başı ben çekeceğim sanırım :)


Evet, önce güvenlik konusunda kafanızdaki soru işaretlerini gidereyim. Güvenli mi? Dediğim gibi kredi kartı değil de kapıda ödeme yaptık ve chopsticklerimiz sorunsuz bir şekilde geldi.

Peki siparişi nasıl verdik? Biz dört adet chopstick almak istedik. Adet başı 10 TL idi çubuklar , kapıda ödeme ve kargo fiyatı da binince 5 TL'lik bir ek ücreti oluyor. Evet kargo ve kapıda ödeme ikisi birlikte 5 TL'lik bir fark oluyor sadece. İstediğiniz adet sayısını belirtilen bölmelere işaretleyip stoktaki renklere bakıp istediğiniz rengi de not düşüyorsunuz. Adresinizi, mail adresinizi ve telefon numaranızı yazıp onaylayınca siparişiniz alınmış oluyor.


Ve gelelim ürün içeriğine. Kutunun içinde 2 chopstick, bir çatal, bir kaşık var. Objektif bir tüketici olarak bakacak olursam çok da yüksek kalite bir çelik beklemeyin. Yani size bir Emsan kalitesi sunmuyorlar ama rahatsız olacağınız bir yapısı yok ürünlerin. Chopstikler iki parça halinde, birbirine vidalayarak kullanılır hale getiriyorsunuz.




Çatal ve kaşık tatlı kaşığı boyutundan biraz daha küçük halde. Ramen yerken kullanır mısınız bilmem, ben kullanmadım.


Fotoğraflar biraz kalitesiz oldu çünkü gün ışığında değil de floresan lamba ışığında çekildiler. Ben aradığım hiç bir mağazada chopsticke rastlayamadığım için internetten sipariş vermek istedim. Güvenlik açısında ben bir sıkıntı yaşamadım, siparişim yaklaşık 3 günde geldi.

Velhasıl kelam artık birden fazla Çin çubuğum var. Annem atmasın diye güzelce saklamalı şimdi bunları :) Sağlıcakla kalın Pek Sevgili Şemsseverler.


10 yorum:

  1. Gule gule kullanin anime izlerken kuzenime cinden getirtmistim bende tahtalardan dort adet varkullanirim birni ama koreanturkun reklamlari dediginiz gibi gel beni al der gibi acaba demirden de alsammiki dlye dusunmeden edemiyorum :) annem kizacak o kadar cubugu ne yapacaksin diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :) Evet evet benim de en büyük zevklerimden birisi dizi izlerken ramen yemek, havaya girmek için de illa çubukla yemeliyim :D Ben de ilk tahta kullandım, şimdi metali de denedim ama sanırım tahta olanı kullanmak daha kolay :) Anneleri sorma elinden gelse beynimin Kore kısmını sildirir :D

      Sil
  2. Ben alsam da kullanamayacağım için çok da sevmiyorum khklgjk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışıyorsun aslında, ben bayağı bayağı kavradım sanırım :)

      Sil
  3. Yakında bende annemi Kore dizilerine alıştıracağım sözünü aldım hahaha

    Bu çubuklara falan hiç merak salmadım. Dizi izlerken benim de canım çekiyor ama o yediklerinin de uzun uzadıya araştırmasını tariflerini almasını falan hiç düşünmedim. Sanırım Koreyle ilgili dizimi izler geçerim modundayım :DD

    Bu arada komşum http://yeter678.blogspot.com.tr/2015/05/ben-kucukken.html mimledim seni yaparsan çok çok sevinirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki hunharca reddediyor onları :) Ben araştırırım şimdi yalan yok, nerde lüzumsuz iş varsa orada ben :))

      Hemen bakıyorum canım :)

      Sil
  4. paslanmaz çelikten mi ürünler bende almayı düşünüyorum ama kalitesinden emin olamadım

    YanıtlaSil
  5. Blog okuyunca bende özendim açıkçası yarın kargom Geliyor Çok heyecanlıyım ilk defa çubuğum olacak ฅ'ω'ฅ

    YanıtlaSil
  6. Tahta mı tercih edersiniz yoksa çelik mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahsen tahtanın kullanımı çok daha kolay oluyor. Bu chopstickleri çok fazla kullanamıyorum çünkü ramenleri tutmak biraz zor :))

      Sil

Yorumlarını merak edenler var :)

- Bir Küçük Şemsparecik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...