19 Haziran 2014

BYUN BAEKHYUN'U KAYBETTİK.


Başlıktan yanlış anlaşılmasın çok şükür ki sağlığında bi problem yok Baek'in. Sabah uyandım şöyle bi tivitıra bakayım dedim ve şok! EXO fanları kan ağlıyor. Nedeni ise bizim küçük, minik, miniminnacık Baekhyun'umuz SNSD kızlarından Taeyeon'la çıkıyormuş. Hemde 4 aydır. Tabi bunu duyan Exostanlar çığlık çığlığa. En çok da verilen sözlerin tutulmadığına isyan eden var. Kris olayının acısı daha dinmemişken bi de bu olayın patlak vermesi kelimenin tam anlamıyla EXOstanlar için imtihan oldu.
35 yaşıma kadar hiç kimseyle çıkmayacağım. -Baekhyun

Bazıları bu ilişkinin reklam amaçlı olduğunu söylüyorlar ama bence değil çünkü dikkat ederseniz çoğu yerde sanki anlatılmaya çalışılmış bir ilişkilerinin olduğu.Bende ilk öğrendiğimde gerçekten şok oldum ama şu da bir gerçek ki onlar da insan. İdol olarak taşın altına ellerini koymuş olsalar da kendi hayatları var. Çoğumuz sanıyor muyuz ki diğerlerinin sevgilisi yok. Biz sadece biz yansıtılan kısmından haberdarız. Fan olarak bu durumu kabullenmek zor olsa da hepimizin sonu bu olacak sevgili fangörl arkadaşlarım. Biaslarımızın düğününü bile göreceğiz emin olun ki. Ama objektif olarak bakınca gerçekten yakıştıramıyorum. Yaş farkını sorun ettiğimden değil ama bi Lee Seung Gi- Yoona gibi değiller hoş onların haberini duyunca da bir hafta yastan çıkamamıştım ama. Baek daha mini mini küçücük daha o. Yani EXO'dan birinin skandalı çıkacak sence bu kim olur deseler Baek en son seçeneğimdi benim. Ama nasip diyelim. Bi de nedense Taeyon'da böyle bi samimiyetsizlik sezinliyorum önceden Leeteuk ve Junsu ile isminin anılmasından mıdır artık. Baek'i ortada bırakacakmış hissi var bende. Soneler ne kadar kızsa da o bizim küçük Baek'imizdi...

Bunlarda ufaktan işaretler;

Lay de saftiriğim arkada el sallıyor kıyamam :))


Fotoğraflar alıntıdır.

4 yorum:

  1. Beni bir bilseniz geberdim geberdim ölüm bittim
    S .s.s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamam kii :( Cidden fazlaca fazlaca üzücü bi haber ve aklıma sen geldin direkt :( Başımız sağolsun neyse Allah kalanlara zeval vermesin

      Sil
  2. Ya aslında bence ilişkilerini sorun etmemek lazım sonuçta onlarda insan yanlış mıyım? Tamam üzülürsün belki biraz ama öyle kötü söz söyleyenleri, yok fan sitelerinden çıkanları, bi kişi için bütün grubu silenleri ve kendini parçalayan fanları anlayamıyorum. Bence yakışıyolar birbirlerine. Belki de ikisini de sevdiğim için böyle düşünüyorumdur bilmiyorum. Yine de bence idollerin ilişkilerini bu kadar sorun etmemeli kimse. Bize normal gelebilir ama Kore'de anormal bi durum tabii, ben bi tek böyle bi skandalın Baek'in ve Exo'nun daha kariyerlerinin başındayken olmasına üzüldüm. :(
    LSG ve Yoona ilişkisinde kızı sevmem ama LSG sevdiyse güveniyorum. Yıllardır azmetti, çıktığı her programda ideal tipinin Yoona olduğunu haykırdı bi dağlara taşlara yazmadığı kaldı aşkını ama sonunda mutlu oldu. Ben bu ilişkinin evliliğe kadar gidebileceğini düşünüyorum. Hem bu olayda netizenler mutluluk dilediler ikisine de çünkü airenler çok saygılı fanlar. Exo fanları ise... Parecim sen koyu Exo fanı mısın bilmiyorum ama sencede bazı fanlar Türkiye'de bile sasaengliğe doğru yol almadılar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de sorun daha Exo'nun kariyerinin çok çok başında olması. Ayrıca bir de Exostanlar onlara verilen sözlerin tutulmadığına inanıyorlar ve kandırıldıklarını düşünüyorlar. Baek 35'ime kadar evlenmeyeceğim falan demiş sonra fan hediyesi şapkayı Tae'ye vermiş falan hal böyle olunca fanlar dellenmiş :) Yok canım koyu fan değilim çok çok başındayım hatta ama kesinlikle sasaengliğe doğru koştukları doğru ama bazıları çok bilinçli Allah'a şükür :))

      Lee Seung Gi konusunda tamamıyle katılıyorum Yoona'da sevmediğim bişeyler var ama koca yanak'ım sevdiyse vardır bi bildiği. Yani güzel kız güpgüzel oğlan Allah mesut etsin. Yine beklerim o güzel yorumların için ellerine sağlıık :))

      Sil

Yorumlarını merak edenler var :)

- Bir Küçük Şemsparecik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...